Kakashi - 2008-06-30 14:56:49

FUUTON
http://img129.imageshack.us/img129/9531/b7b5gwgi9.gif            http://img129.imageshack.us/img129/9070/300gv84za0.gif
(W powietrzu ukrycie) - Shinobi mogą korzystać z mocy natury tworząc ogromne tornada czy nawet huragany.

Techniki rangi Genina

Daitoppa
http://img129.imageshack.us/img129/5512/svtgquan1.jpg
Chakra: 200
Opis: Podmuch powietrza wypuszczany z ust. Nie jest to do końca technika ofensywna , raczej przeszkadzająca. Dzięki temu jutsu możemy co najwyżej zwalić przeciwnika z nóg lub stworzyć zasłonę z tego co leży na ziemi by gdzieś się schować.

Renkuudan
http://img129.imageshack.us/img129/5323/1e9p39bn4.jpg
Chakra: 400
Opis: Technika podobna do Endana czy Teppoudama tym razem jest to kula powietrza.


Techniki rangi Chunina

Mugen Sajin Daitoppa
http://img129.imageshack.us/img129/9514/2gwxkptui4.jpg
Chakra: 1200
Opis: Ulepszona wersja Daitoppa. Jest to podmuch wiatru wymieszany z piaskiem który wypuszczamy z ust.  W przeciwieństwie do swojej pierwotnej wersji ten podmuch jest w stanie zabić.

Kazekaeshi
http://img129.imageshack.us/img129/9695/9pqagzhz5.jpg
Chakra: 1600 kontrola 600
Opis: Wymaga wachlarza ! Wytwarzamy dzięki naszej chakrze dosyć spore tornado które może poważnie zranić przeciwnika. Możemy tym tornadem sterować w dowolny sposób jednak nie możemy go oddalić na zbyt dużą odległość.


Techniki rangi Jounina

Dai Kamaitachi
http://img129.imageshack.us/img129/3454/2hyb7ggpb1.jpg
Chakra: 2.500
Opis: Wymaga wachlarza! Ulepszona wersja Kamaitachi no Jutsu. Używając wachlarza oraz chakry wytwarzamy silny podmuch wiatru którym możemy dowolnie sterować .Ten podmuch jest w stanie pociąć najgrubsze drzewa bez większego problemu , co dopiero człowieka.

Kazekiri

Chakra: 10x2000
Opis: Jutsu podobne do Chidori Senbon jednak te strzały są większe i wykonane z powietrza.

Kaze no Yaiba

Chakra: 2500
Opis: Dzięki temu jutsu nasza ręka zyskuje "przedłużenie" z wiatru przypominające ostry miecz. Jest to technika podobna do Mizukuri no Yaiba jednak nie jest ona tak samo trwała , dokładniej po jednym ataku znika . Najbardziej przydaje się by pokonać jakiegoś kozaka gdyż znika po jednym uderzeniu które w zupełności wystarczy.


Techniki rangi Sanina

Atsugai

Chakra: 5.000
Opis: Z naszej buzi wylatuje z dużą szybkością ogromna ilość powietrza która możemy rozkruszyć nawet skałę. Bez problemu zabija przeciwników , jednak działa tylko na bliską odległość.

Kamaitachi

Chakra: 12.000
Opis: Wymaga wachlarza ! Naznaczamy wachlarz swoją krwią dzięki czemu możemy przywołać łasicę Kamaitachi która wytwarza ogromny podmuch wiatru który tnie wszystko na plasterki bez problemu . Podmuch wytworzony przez Kamaitachi ma duży zasięg i działa na raz we wszystkie strony jednak możemy nim manipulować w dowolny sposób.

Reppushou

Chakra: 5.000
Opis: Technika Peina. Po wykonaniu pieczęci wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza . Efekt podobny jak przebicie mieczem , jednak jest niewidzialny i działa na większą odległość.


Techniki rangi Kage

Homura Ibuki no Jutsu       
   
Chakra: 15.000
Opis:Wypuszczamy w buzi na raz dwa pociski , ognia i powietrza. Dzięki naszej chakrze łączą się one w locie . Przy uderzeniu w cel mieszanka tworzy ogromny wybuch mogący zabić setki osób na raz.


Rasen Shuriken
   
Chakra: 16.000
Opis: Ulepszona wersja Rasengana. Łączymy Rasengana z powietrzem czego efektem jest szybko kręcący się ogromny shuriken w naszej dłoni. Technika potężna mogąca zabić wiele osób na raz.

Gufuu Suika no Jutsu
   
Chakra: 25.000
Opis: Wymaga Specjalizacji Suiton ! Połączenie dwóch technik. Wpierw wytwarzamy Rasengana po czym wypluwamy z buzi dużą ilość wody i dzięki naszej chakrze łączymy to w ogromne wodne tornado które jak normalne wszystko niszczy i rozrywa na swojej drodze a te dodatkowo jeszcze zalewa wodą . Tym wodnym tornadem możemy sterować jak nam się tylko zechcę .

www.southtransylvania.pun.pl www.zarzadzanieumk.pun.pl www.polakmt2.pun.pl www.pomocneforum.pun.pl www.naszepowolanie.pun.pl