Najlepsze Forum O Naruto!!
Klan Aburame
Członkiem tego klanu jest tajemniczy gość o imieniu Shino. Nie wiadomo zbyt dużo o tym klanie, jedynie z kilku retrospekcji mogliśmy się dowiedzieć nieco o umiejętnościach i specyfice tej społeczności. Klan tej żyje niejako w symbiozie z różnego typu organizmami, najczęściej owadami ale także z nieco większymi "potworkami" owady te żyją wewnątrz przedstawicieli tego klanu i zjadają ich Chakre .W zamian za to są one im posłuszne i gotowe w każdym momencie do walki. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tym robactwem. Każdy nowonarodzony członek tego klanu jest składany w ofierze jakiemuś robactwu, który później będzie z nim współżył.
Info
Umiejętności: Kontrola robaków
Wioska: Konoha - Gakure
Specjalizacje: Fuuton
Jutsu klanowe
Mushi Yose no Jutsu
Ranga: Genin
Chakra: 100 co rundę
Opis: Od razu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią sie jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Jeżeli robak znajduje się na ciele przeciwnika wysysa 100 chakry co rundę.
Genin - 100 robaków
Chunin - 300 robaków
Jounin - 550 robaków
Sanin - 700 robaków
L.Sanin - 900 robaków
Kage\ANBU - 1000 robaków
Lider Klanu - 5000 robaków
Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga: Chunin
Chakra: 1x500
Opis: Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.
Mushi Kabe no Jutsu
Ranga: Chunin
Chakra: 1000
Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
Mushi Dama
Ranga: Jounin
Chakra: 10.000
Opis: Technika dostępna tylko dla Lidera Klanu !!Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć , wystarczy dobić.
Lider Klanu:
Offline